Sunday, December 26, 2010

Kar Tanesi Kızı / Девочка-Снежинка

Başladım ama bir türlü biteremedim bir kaç tane çalışmam var. Yeni yıla bu bitmeyen şeylerle girmek istemiyorum. Onun için kollarımı sıvadım ve... /
Наверное у каждого из нас есть начатые, но не доведенные до ума штучки. Не хочется тянуть их за собой в Новый год. Поэтому я взялась за недоделки. И вот, что из этого вышло.
Kar tanesi kızını bitirdim. Aslında her şey hazırdı. Sadece parçaları bir birine dikmek kalıyordu. İşte mutlu son/
Девочка-Снежинка готова. В принципе ее оставалось только собрать и оформить мордашку. Теперь она займет свое почетное место под ёлочкой.


10 comments :

  1. Sinejenka :)çok severim. Mavi beyaz kıyafeti ile dedesi Ded Maroz'un hep yanında... Bence mavi beyaz bir sinejanka yap alacak birini tanıyorum ;)

    Bu arada biliyor musun benim kızımın Ded Maroz ile aynı gün doğum günü.

    ReplyDelete
  2. 8))) İlk yaptım snejinkayı mavi-beyaz ördüm. Sonra kırmızı için bir sipariş geldi. O kadar beğendim ki kendime de 1 tane daha yapıyım dedim.
    Mavi olan burada var
    http://www.pasaj.com/kar-tanesi-kizi/130422
    Kızın 1 ocakta mı doğudu???

    ReplyDelete
  3. :) Ded Maroz'un doğum günü 18 Kasım tatlım.

    ReplyDelete
  4. bence kırmızı daha güzel olduuuu yatak odama da çoook yakıştıııı :):)

    ReplyDelete
  5. tarcinmoscow 8))) Sana cevap yazdıktan sonra merak ettim ve internette baktım. Benim çocukluğumda böyle bir bayram yoktu maalesef.
    Bu zamandaki çocuklar çok şanslılar. 8))) Bizden daha fazla fırsatlara sahip. 8)))
    Bu arada anneme-babama da teşekkür etmek istiyorum bana çok mutlu çocukluğu yaşattılar için 8)))

    ReplyDelete
  6. Pisinaz 8)))
    Onu sevdin için çok mutluyum. Çooooooook!!!
    Ben de şu kırmızı olana bayıldım ve gördüğün gibi dayanamadım ve kendime bir tane daha yaptım 8)))
    Harika bir fikir için tekrar teşekkür ederim Edacım 8)))

    ReplyDelete
  7. bu cicişe bayıldım ellerinize sağlık :)

    henüz profilinize bakmadım henüz,ama neden bi ikinci dil kullanıyosunuz?
    anlayamadım :)

    ReplyDelete
  8. fisunlahersey 8)))
    Merhaba 8))) Teşekkür ederim.
    İkinci dili kullanma sebebi benim rus olduğumdan. Türkçemi düzelteyim diye bu blogu tükçe yazmak istedim. Ama sonra rus blogcular biz de okumak istiyoruz dedikçe... çift dile geçtim 8)))

    ReplyDelete
  9. şimdi anladım,baktım profilinize,istanbul turkey yazıyodu rus olabileceğiniz hiç aklıma gelmemişti,şaşırdım doğrusu eee türkçeniz türkçeniz mükemmel bence :))

    ReplyDelete
  10. fisunlahersey, Çok teşekkür ederim 8)))
    Hem Türkiye'yi hem türkçeyi çok severim. Düzgün konuşmak ve yazmak için epey uğraşıyorum. İleride inşallah daha da iyi olurum bu konuda 8)))

    ReplyDelete